ŞUBAT AYI ÖNERİSİ






Gündelik hayatımızda biz kadınların en büyük sorunudur yemek yapmak. Eğer evde birlikte yaşadığımız kişiler varsa, “ne yiyeceğiz” sorusudur günün en zor sorusu ve buna cevap da yine bir sorudur “ne pişireceğim”?? Dışarıda çalışan bir kadınsanız hele, bu iş daha da zordur. Bazen seçenekler tıkanır, hazır alırız, bazen dışarıda yeriz. Böyle durumlarda kurtarıcımız, hem lezzetli, hem içinde protein, karbonhidrat, üstündeki yoğurtla da kalsiyum barındıran besleyici değeri olan, yöresel yemeğimiz MANTI… Benim en favorilerimden. Her gün bir öğün bıkmadan yiyebilirim. Hele ki bu elde açma ev mantısıysa. Evinde açabilenlerin eline sağlık, ama bunu yapamayanları için çeşitli seçenekler var. Ben bugün burada yakın arkadaşımın kardeşinin yaptığı mantıyı size tavsiye ediyorum. İçine koydukları etten, mantının boyutlarına kadar özenle yapılmış, denedim, bayıldım J



Ev yapımı mantı, ev yapımı yoğurt ve ev yapımı salça ..::)) 
En güzel ev mantısını yapanı bulduk 
sipariş üzerine geliyor adrese teslim fiyat da çok uygun ....
0 535 9389904
Suzan Hanım
 

You Might Also Like

0 yorum

Mesajınız için teşekkürler...

Flickr Images

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı