KASIM'DA AŞK BAŞKADIR..




KASIM’DA AŞK BAŞKADIR !!!
Kasım’da aşk başkadır filmini çoğumuz izlemişizdir, izlemeyen ismini duymuştur, hele geçmiş  seçimlerden dolayı pek çok yerde farklı anlamlarda kullanıldığı, sosyal medyada da sıkça dolaştığından aklımıza iyice yerleşti…

Aşk aslında her ay başkadır, her ay ayrı güzeldir, her ay ayrı acıdır, her ay ayrı sevinçtir. Kimisi sonbahara denk gelmiştir, kimisi soğuk kış ayına, ya da ılık bir yaz akşamına…

Aşk kalıcı bir duygu, bir kere girdi mi kalbinize çıkmak bilmez… ölümünün üstünden geçen bunca zamana karşın hala milyonlarca kalbin içinde yaşayan sonsuz aşkı da sevgi ve saygıyla anıyoruz her sene, bu ay.

Bu ayda doğdum ben, ve hayatın bana verdiği en güzel hediyelerden birine bu ayda sahip oldum. Aşkın başka bir halini tattım doktorların ileri dediği yaşta. 24 Kasım küçük kızımın da doğum günü,  ablasından çok yıllar sonra, öğretmenler gününde doğdu o. Tesadüf değil bazı şeyler, benim küçük öğretmenim oldu… öyle çok şey öğretti, en dibe vurduğum zamanlar beni öyle bir ayağa kaldırdı, en dayanamadığım anlarda hayata tutunmama sebep oldu ki, tüm bunlar için minnetarım Tanrıya…

Hayatta her şeyin bir sebebi var derler ya,  yıllar sonra dünyaya getirmemin sebebi de buymuş, yaşamın zorlu bir döneminde bana verdiği mutlulukmuş, yol arkadaşım oldu benim, istemese de, onaylamasa da hep yanımda durdu, kaçmadı, bırakmadı, fikrini, düşüncesini söyledi, bazen acıttı, bazen de kahkahalarla güldürdü, ama hep benimleydi, beni olduğum gibi sevdi… bana hayranlıkla baktığı da oldu, çok katı eleştirdiği de. En sadık dostum, en eğlenceli arkadaşım.…. İyi ki doğmuş güzel kızım,  doğum gününü  buradan kutluyor, her şeyin gönlünce olduğu, hayallerini gerçekleştirebileceği sağlıklı, mutlu, huzurlu, sevdikleriyle, keyifle, bol bereketli, şansın yanında olduğu uzun bir yaşam diliyorum.

Ve tabii sevgili kuzenim Duygu. Çocukluğumun idolü, pek çok konuda hayran olduğum, güçlü, farklı, akıllı kadın… tam bir akrep. Onu çok seviyorum ve ona da buradan özlediği, beklediği her şeye sahip olduğu, özgür ve aydınlık bir yaşam temenni ediyorum.

En özel günlerim dışında BENCE kasım ayı hüznün de bitişi… sonbaharın sonu, artık mevsimin o hüzünlü, buhranlı halinden sıyrılıp, daha sert, daha kararlı, daha güçlü olarak kışa hazırlık vakti… yaşam tek düze değil elbette, bazen hüzne boğulacağız, bazen keyiften dört köşe olacağız, yeter ki üzüntü ve kaygılarımız günlük hayatımızı olumsuz etkileyen bir hal almasın, sağlığımız bozulmasın.

Gelin hep birlikte kışın sert, soğuk günlerinde zırhımızı kuşatıp, baharın rehavetine erişmeden kafamızdaki sorunları halletmeye, geçmişle ilgili meselelere ara vermeye, zorluklarla dimdik, ayakta baş etmeye, geçici olarak hayallerimize veda etmeye, daha gerçekçi ve kararlı hareket etmeye, planladığımız her şeyi gerçekleştirmeye çalışalım.

Hepimize sonbaharın bu son günlerinde üzüntü ve kaygılarımızın geride kaldığı, yağmurun, karın tadını çıkaracağımız, mücadeleden zevk alacağımız, aşk dolu, tutku dolu, sevdiklerimizle geçireceğimiz, kalbimizin hep sıcak kalacağı, enerjik, güzel bir kış mevsimi diliyorum.

You Might Also Like

0 yorum

Mesajınız için teşekkürler...

Flickr Images

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı