ALIŞVERİŞ






Havaların ısınmakta olduğu, tam olarak  yaz mevsiminin gelmediği, gün be gün sıcaklığın değişkenlik gösterdiği günleri yaşıyoruz. Tam da duruma uygun, terlemeden, üşümeden giyebileceğimiz kıyafetlere bir göz gezdireyim dedim. Birkaç uygun kombin yaptım kendimce, sizinle paylaşmak istedim.

Paul & Bear mağazasından bugünkü seçimlerim.

Dükkandan içeri girer girmez gördüğüm kot elbiseye bayıldım. Tam mevsime uygun (160 TL), bu yıl moda olan çiçekli bluz (60 TL), ve pembe üstü işlemeli bluz (70 TL), yılın trendi olan paçası püsküllü kot pantolonla (100 TL) çok cool görünebilirsiniz.

Bu mevsimde içine şemsiye, hırka atabileceğimiz bez çantalar (40 TL) ve elbisenin, pantolonun , eteğin altına rahatlıkla giyebileceğimiz keten sandalet çok şirin (110 TL). Bugün blue-jean başroldeydi.

Pantolon,elbise derken bir de salopet etek eklemek istedim. Geçen yıldan beri vitrinlerde yerlerini korudular. Salopet kot etek (90 TL), kırmızı bluz (56 TL).


Not:resim yenialanya.com alıntıdır.














You Might Also Like

1 yorum

Mesajınız için teşekkürler...

Flickr Images

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı