ŞUBAT’I HİÇ SEVMEDİM ….






ŞUBAT’I HİÇ SEVMEDİM …. 
Resmi olarak “Bahar” mevsimine girdik. Şubat’ı hiç sevmedim, başından sonuna gerginlik, huzursuzluk içinde geçti, hemen her gün mutsuz edecek maddi, manevi sıkıntılar yaşadım. Fiziksel olarak da, ruhen de kendimden hiç memnun değildim. Sorunlarımın hiç birini çözemedim, yine de bu ay bitti gitti diye sevinçliyim. Umut, Mart’a, Nisan’a, başka bahara artık. Ayların suçu neyse?? Yıllar ne günah işlediyse? :)

Hava ısınacak, günler aydınlanacak, güneşin ışığı kalbimize yansıyacak, bedenimiz rahatlayacak, ruhumuz özgür olacak, bu da hayatımıza enerji katacak. Zorluklara katlanmamızı, hayata direnmemizi, her şeye rağmen dik durmamızı kolaylaştıracak…Budur Marttan beklentim, Nisandan, Mayıstan, bahardan, yazdan….

Şimdiyi yaşıyoruz, an be an değişiyoruz, mutlu olduğumuz anların çok olduğu döneme uğurlu, üzüntülerin üst üste geldiği dönemleri uğursuz diye adlandırıyoruz. Bakıyoruz hayat bitmiş gitmiş, geriye kalan yine anlar, anılar… Anı biriktiriyoruz, güzel, çirkin, iyi, kötü… onları hatırlıyoruz, özlüyoruz, bir daha hiç yaşayamıyoruz.. ama biliyoruz ki güzel zamanlarımız gibi, o kötü anlar da geri gelmeyecek, onlar da tekrar etmeyecek. Ne demişler “her gecenin bir sabahı var”. Diliyorum ki, güzel sabahlara uyanalım, her gecenin sonunda geçirdiğimiz güne şükredelim©

Güzel anların çoğalacağı, bugünün dünden daha güzel olacağı, sahip olduklarımıza tutunup, olmasını istediklerimizi sağlıkla, umutla bekleyeceğimiz güzel bir Mart olsun, güzel bir bahar olsun,  ömrümüz hep güzellikler içinde geçmesi dileğimle ilkbahara hoş geldin diyorum ©* J


You Might Also Like

0 yorum

Mesajınız için teşekkürler...

Flickr Images

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı