EKİM AYI KADINLARI… onlar birer terazi, onlar hayatımızın dengesi :)






EKİM AYI KADINLARI…
onlar birer terazi, onlar hayatımızın dengesi :)!



Ekim ayı sonbaharın ortası… Eylül’ün hüznünden sıyrılmış, kışa hazırlanıyor ruhumuz, bedenimiz. Yaz sonu telaşları bitmiş, kışın koşuşturmaları tam olarak başlamamış, dinginlik zamanı Ekim ayı. Ekim ayında doğan kadınlar tanıyorum çok yakından. Çok bildiğim, derin bağlar kurduğum arkadaşlarım, dostlarım var Ekim’de doğan. Ekim ayı terazi burcudur. Dengedir yani… BENCE sonbaharın ortası, eylül sıcağı ile kasım soğuğu arasındaki dengeyi kurmuş o yüzden bu burcun adını terazi koymuşlar bir de tabii simetri takıntılarındanJ

Astrologlar ne der, kitaplar da ne yazar, yıldız haritası ne söyler bilemiyorum, ben gözlemlerime dayanarak ve bu arkadaşlarımın ortak özelliklerini ele alarak terazi burcu
kadınını anlatmak istiyorum.



Dengeli midir , ya da ne kadar dengelidir?  –no comment- J ama en belirgin özelliği ayrıntıcı olması. Benim gibi bütünle ilgilenen, ayrıntıları vakit kaybı gören, en kısa ve pratik yolla her işi halletmeye çalışan bir kadın için yabancı bir özellik. Hiç ayrıntı atlamayacaksın, kapıdan çıkarken beş kere bakacaksın düzgün mü görünüyorsun, bir şey unutmuş musun, bir yerin ağrıyorsa doktora koşacaksın, önemli bir şey vardır atlarsın maazallah, perdeler düzgün duracak, dolap içindeki örtü kaymayacak, eşyalardaki simetri önemli, yanlış konuşmayacaksın, yanlışlıkla söylediğin bir isim hemen düzeltilecek, özetle konuşmak de neyin nesi? Nereye, neden, kiminle gidiyorsun ayrıntılarıyla anlatacaksın… bu burçtan arkadaşlarınız ya da yakınlarınız varsa biliyorsunuzdur zaten terazi kadınından hiç bir şeyin saklanamayacağını, eninde sonunda yalanınızı yakalayacağını ve mutlaka yüzünüze vuracağını L

Terazi kadını için dış görünüş çok önemli… görsel sanatlara, makyaj, moda gibi meslek dallarına en uygun burç sanırım. Bildiğimiz en ünlü terazi kadınları Hülya Avşar, Hadise ve Ayşegül Aldinç’e bakarsak zaten söylenecek söz kalmıyor. Göz önünde olmak, ilginin üzerinde olması onların hayattaki beslenme kaynağı. Bir kenarda kaldığını, ilginin azaldığını hissederse vay haline…

Duygusaldır ama daha  önemlisi duyarlıdır. Bir o kadar da mantıklıdır. En duygusal ilişkisinde bile istediği gibi gitmediğinde, yolunda olmayan bir şeyleri fark ettiğinde mantığı devreye girer, bırakılması gerekiyorsa bırakır, gider , üzülse de arkasına bile bakmaz, bağrına taş basar yine de olması gerekeni yapar. Tersine davrananı da kınar, anlayamaz delice bağlılıkları, şikayet ede ede yapılan işleri, çekilemeyen hale gelmiş evlilikleri, hastalıklı aşkları… Eleştiriye dayanamaz, hatalarını kabul edemez, yaptığından pişman olmaz, buna karşın her terazi kadını başarılı bir eleştirmendir. Bu yazıyı da okurken eminim hakkıyla eleştireceklerdir J .

Bu kadınlardan biri benim çocukluk arkadaşım, yedi yaşından beri tanıdığım, neredeyse hayatı paylaştığım, sırlarımı anlatabildiğim, birlikte kahkahalar atarken, birlikte ağlamaya başladığım, onunla hayatı bazen t-ye alıp, bazense diplerde yaşadığım, birlikte olmaktan hep zevk aldığım, hayatım boyunca yanımda olmasını istediğim can dostum, diğerleri çalışma ortamında tanıdığım her yaştan, farklı sosyal çevrelerden, çok sevdiğim, kalıcı dostluk kurduğum, her an göremesem de gördüğümde yaşadıklarımı anlatabildiğim, dertlerimi, sevinçlerimi paylaştığım, istediğimde arayabileceğimi bildiğim, duygularımın karşılıklı olduğunu, sevildiğimi hissettiğim, hayatımda daimi olmalarını istediğim arkadaştan ötelerim.

İçlerinde boşanan, halen evli, çocuklu, mutlu olan, hiç evlenmemiş olan, çalışan, bir iş yerinde çalışmasa da çalışan kadından daha aktif halde olan, ailesine ve çevresine katkılarda bulunan bu kadınları çok seviyorum ve iyi ki tanımışım, iyi ki hayatıma girmişler diyorum.

Terazi burcu enerji doludur, bulunduğu ortama hareket katar, dikkati üstüne toplamayı başarır, eğlencelidir, bu özellik sanırım beni onlarla yakın tutan. Çünkü hüzünlü halimin yanında eğlenceli, hayatı hafife alan tarafım var benim. Bu akıllı kadınlarla bunu çok iyi başarıyorum.

Yeterince meşakkatli dünyada uğraşmayı seven, deli gibi uğraşan sonuca mutlaka ulaşan, hatanızı gözünüzün içine sokan, başarınızı onurlandıran, açık sözlülüğüyle güven veren, hayatıma renk katan bu güzel kadınların doğum günlerini kutluyor, hayatlarının rengarenk olmasını ve her alandaki emeklerinin sonuçlarına en kısa zamanda kavuşmalarını, onlara uzun ve çok mutlu bir yaşam dileyerek tüm kalbimle, kucak dolusu sevgilerimi sunuyorum.




You Might Also Like

0 yorum

Mesajınız için teşekkürler...

Flickr Images

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı