ALIŞVERİŞ




















Bu sıcak yaz günlerinde tatil öncesi alışveriş keyfine devam J
Bugünkü durak H&M… her keseye, her bedene uygun, ailenizin tüm bireyleri için tek mağazada alışverişinizi bitirebilirsiniz..
Ben sizin için şöyle bir dolaştım, fikir edindim, gündelik yaşamınızda işinize yarar diye düşündüm J
File ya da dantel görünümlü elbiseler çok moda (130 TL), üstüne hasır şapkayla (35 TL) hasır çantayla (40 tl)  ve terlikle (70TL) gündüz istediğiniz her yere gidebilirsiniz. İsterseniz takı ekleyip, ayakkabıyı değiştirirseniz güzel bir akşam giysisi olabilir.
Büyük beden giyiyorum ama spor şıklığı seviyorum diyorsanız bu gömlek tam size göre, hele kollarını kıvırırsanız istediğiniz görünüm için hazırsınız (40 TL).
Hardal rengini çok severim. Hem siyah, hem lacivert,  hem de koyu kahverengiyle muhteşem oluyor. Hardal kolsuz elbisenin altına seçtiğim dore terlikle de giyebilirsiniz, günün modasına uygun kalın topuklu siyah ayakkabıyla da (50 TL).
Çocuklarınız için de seçenek çok fazla… Erkek çocuk siyah şort (30 TL), üstüne kurukafalı t-shirt (25 TL), kız çocuk elbise (15 tl).
Şehirde, özellikle işe giderken askılı elbiseleri kullanamıyorum diyenlere müjde! Bu yaz bu elbiselerin, ya da askılı bluzların içine t-shirt giyme modası var. Vitrindeki siyah beyaz ikiliye bayıldım.













You Might Also Like

0 yorum

Mesajınız için teşekkürler...

Flickr Images

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı