EVE DÖNÜŞ “BEN IS BACK”









EVE DÖNÜŞ “BEN IS BACK”


Hayranı olduğum kadının, hayran olduğum oyunculuğu… Bak bak doyamıyorum, güzellik normlarına uymayan ama çok güzel ve çekici olan bir kadın Julia Roberts..
Filmde oyunculuğunu konuşturmuş, çok başarılı gerçekten. Senaryodaki anneyi film boyunca neredeyse nefes almadan izledim, bu kadar mı güçlü olunur, bu kadar mı kararlı, çocuğuna bu kadar mı inanan ve güvenen??
İzlediğim günden beri, kendi hayatımda çocuğumla ilgili bir problem olduğunda, ya da çevreden eleştiri aldığımda “Bayan Holly“nin dirayetli duruşu aklıma geliyor, her şeyi ve herkesi boş veriyorum, dayan ve sabret diyorum. İnsanlar çocuğu için nelere katlanıyor, nelerle mücadele ediyor L Sonuçta önemli olan onunla aramızda kurduğumuz ilişki ve bu ilişki şekli. Elbette farklı olacak, her anne-çocuk aynı standartlarda olmayacak.
Yaşamımızda sahip olduklarımız, sevdiklerimiz için kaçımız bu kadar mücadele ediyor, hangimiz ne olursa olsun yanında olabiliyoruz… Bir insanı hayattan koparmak ne kadar kolaysa, hayata döndürmek o kadar zor ve meşakkatli bir süreç. Bütün bu duyguları, memleket politikalarını, gençlerin en büyük tehlikesi uyuşturucuya nasıl yönlendirildiğini, uyuşturucunun maddi ve manevi kayıplarını, aile bağlarını vurgulayan bu filmi BENCE mutlaka izleyin, kendinize pay çıkaracaksınız eminim.

You Might Also Like

0 yorum

Mesajınız için teşekkürler...

Flickr Images

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı