Gidiyorum şimdi elimde çanta Tüm bağlantımı kestim şu anda ♫♪






Gidiyorum şimdi elimde çanta 
Tüm bağlantımı kestim şu anda ♫♪



Elinizde çanta olmadan gidemeyenlerden misiniz? Çantasız yürüyemeyen, hafiflik, hatta eksiklik hissedenlerdenseniz, bendensiniz. O çantanın içinde neler yoktur ki? Telefon, cüzdan, şemsiye, kalem, makyaj malzemesi, mendil derken gün boyu gerekli olabileceğini düşünüp hiç kullanmayacağımız çok şey, dünden kalanlar ve tabii bir de bizimle her yere taşınan anılar…
Kadın, erkek, yaşlı, genç, çoluk, çocuk ihtiyaçtır çanta, mutlaka taşınılır. Kimi içinse vazgeçilmez aksesuar. Boy, boy çeşit çeşit olmalı, ayakkabıyla birbirini tamamlamalı…
Şanslıyız, bu yıl çantanın her hali moda.  Geçen yıl başlayan küçük çantaların aramıza dönüşü bu yıl seçenekleri artırarak devam ediyor.
Çanta modasının nokta vuruşu bele takılanlar (bel çantaları) bana göre… 90lara dönüşün en büyük göstergesi. Her çeşidi yerini almış vitrinlerde. Kadife, rugan, deri, süet, kauçuk, desenli, şeffaf olanı… Annelerimizin boncuklu, ipli, işlemeli çantaları da artık sadece gece değil, gündelik hayatımıza da girmiş bulunmakta. Şimdi sandık karıştırmanın tam zamanı, J
Fiyatları 80-450 TL arasında olan birkaç ürün paylaşıyorum sizinle, marka olmayan bir şeyi takmam derseniz birkaç katı vererek de bu trendi yakalayabilirsiniz






You Might Also Like

0 yorum

Mesajınız için teşekkürler...

Flickr Images

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı