KÜÇÜK BİR RİCA - “A SIMPLE FAVOR”






KÜÇÜK BİR RİCA - “A SIMPLE FAVOR”

Türünde polisiye-gerilim yazan bu film beni çok eğlendirdi, dinlendirdi. Çıktığınızda aklınızda bir şeyin kalmadığı ama izlerken büyük keyif aldığınız filmlerden. Popüler kültürü anlatıyor aynı zamanda, bekar anneler, para sıkıntısı çekilse de yaşanan gösterişli hayatlar, sosyal medyanın gücü, iş hayatının bunalımları, kötü aile ilişkileri, çocukluk travmaları, video-bloglar vs

Film bana annemin bir sözünü hatırlatıyor “söyleme sırrını dostuna, dostun söyler dostuna”. Blog sayfamın ana fikri “hiçbir sır gizli kalmaz, gün gelir açığa çıkar” cümlesiyle birebir örtüşüyor. Belki d o yüzden çok sevdim. Gerçekten de öyle, kimi isteyerek, kimi sır da tesadüfler sonucu sır olmaktan çıkıyor.
BENCE bu film daha önce seyrettiğim “Öldüren Cazibe-Fatal Atraction” “Tehlikeli İlişkiler-Dangerous Liaisons” “Oyun-The Game” “Temel İçgüdü-Basic Instict) gibi filmlerin harmanlanması gibiydi.
Küçük bir ricayla başlayan macera, her sahnede ne olacak merakı ile sizi sürüklüyor, sürprizlere hazırlıyor, hiç ummadığınız insanların neler yapabileceklerini görüyorsunuz, maskeler düşüyor, sırlar açığa çıkıyor. BENCE kafanızı dağıtmaya iyi gelecek, izleyin derim. Ayrıca benim için, benim gibi bir moda aşığı için Black Lively’yi seyretmek bile başlı başına bir zevktiJ




You Might Also Like

0 yorum

Mesajınız için teşekkürler...

Flickr Images

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı