AİLE ARASINDA









AİLE ARASINDA
Türk filmlerine defansım sürüyor. Aile kavramının bu kadar önemli olduğu, evliliğin sosyal başarı sayıldığı, mutlu aile pozlarının paylaşıldığı şu günlerde görelim bakalım neler olmuş “aile arasında” dedim ve vizyondan kalkmadan gitmeyi başardım.

Tipik yurdum insanıydı anlatılan. Bana keyifle seyrettiğim Türk filmlerinden “Romantik Komedi”nin alternatifi gibi geldi. Duygular, yaşananlar benziyordu, ortam ve sosyal konumlar ayrıydı. Orada da aşk vardı, ilişkiler vardı, evlilik hayalleri vardı ama biçimleri çok farklıydı.

Bu filmdeki kahramanların aralarındaki dayanışmanın, kan bağı olmadığı halde kendini aile sayanların birbirine verdiği destek zaman zaman hüzünlendirdi beni ama pek çok sahne de kahkahalarla güldürdü. Hayat gibiydi aslında, hepsi iç içe, hepsi bir arada…

“Avrupa Yakası” ya da “Yalan Dünya” değildi, beklentimin üzerine çıkmadı, ama gülümsemeye bile ihtiyacımız olduğu bu günlerde keyifli bir Pazar günü için yeterliydi.


Bir dip not: Gülse Birsel’in özgüvenine hayran kaldım. Kendini bu kadar kötü role koymuş ve bu kadar kötü oynamış, tebrikler gerçekten J Engin Günaydın harikaydı, Demet Evgar kusursuzdu. Diğer oyuncular da zaten hep sevdiklerimdi. En başta sosyal içerikli komedilere imza atan, bizi güldürürken düşündürmeyi başaran Gülse Birsel ve tabii tüm oyuncu ekibinin  emeğine  sağlık. BENCE  yılın ilk ayı için güzel bir aile filmi seçeneği “Aile Arasında”.

You Might Also Like

0 yorum

Mesajınız için teşekkürler...

Flickr Images

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı