SENDEN SONRA BEN…..


Kadınlar bir araya gelince ne konuşur?? temizlik, iş, güç, kocalar, çocuklar, komşular, arkadaşlar, sevgililer, hastalık, tv dizileri, memleket meseleleri, biraz politika ve tabii aşk!!!

Yakın zamanda yaptığım bir arkadaş toplantısı sırasında fark ettim ki biten ilişkiler sonrası muhabbet hep aynı… o yarım kalmışlık, o tadına doyamama durumu bizi üzen. Tükenmiş, süresi dolmuş ilişkileri, bizi tüketen adamları zaten özlemiyoruz, adını bile anmıyoruz.


Bir kadın ağlayarak anlatıyor yaşadıklarını, diğerleri ona akıl veriyor, teselli ediyor. Gün sonu aldım kalemi elime; yine aynı nakarat;  aldatılarak terk edilen bir kadının biten ilişki ardından sevgiliye seslenişi…



SENDEN SONRA BEN…..
Birkaç saniyelik bakışta girmişti gönlüme. Kalbimi çarptırdı, gecelerim uzadı, sabahlar olmadı. O an değişen bendim aslında, dünyamdı, benliğim, varlığımdı… bir daha da hiç aynı olmadı.

Görmesem de, duymasam da yine o benimle, ben hep onunla. “orda bir köy var uzakta!”

Yaşadık bir şeyler, bitti gitti… bıraktı, o gözler başkasına baktı, başkasının kalbini attırdı. Kabullenmekte zorlandım ama itiraf ediyorum, bir daha ben hiç “ben” olmadım, ondan sonra hep eksiktim, yarım kaldım.

Oyaladım kendimi, avuttum. Yedim, içtim, gezdim, gördüm, eğlendim, huzuru buldum pek çok zaman, kahkahalarla güldüm bazen, ama çokça ağladım. Yürüdüğüm her sokaktaydın, attığım her adımda, yediğim her güzel şeyde, gördüğüm her güzellikte, hatta aldığım her nefeste…

Senden sonra “ben”, hiç tamamlanamadım, içimde o bitmeyen hüznü taşıdım. Ruhumda, vücudumda hep sen vardın. Bu tarifsiz ve çaresiz hal sona ersin diye çırpınıp durdum. Haksızlık etmek istemem kendime,  çok keyifli zamanlarım oldu, ama en çok da diplerdeydim.

Neleri beceriyoruz biz kadınlar, bunu da hallederiz. Defterleri kapatıp, yenisini açmak bizim işimiz. Senden sonra ben o eski “ben” değilim ama belki yeni “ben”i daha çok seveceğim… eskisinin yaşadıklarından faydalanacağım,  çok daha kalıcı güzellikler yaşayacağım, hayat bize neler getiriyor, belli mi olur?? Nasıl ki, sen bir sürprizdin, başka sürprizler de var hoşumuza gidecek, biliyorum J



You Might Also Like

0 yorum

Mesajınız için teşekkürler...

Flickr Images

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı