DERT ETME SEVGİLİM !!!

 







DERT ETME SEVGİLİM !!! #DON’T WORRY DARLING#

Pandemi nedeniyle neredeyse 3 yıldır ara verdiğim sanat etkinliklerimin ilkini dün akşam yaptım çok şükür. Önce tiyatro sonrasında da sinema… tam bir açlık haliJ

Hani biz kadınlar deriz ya, sevdiğimizin başı derde girse, sorunlarla baş edemez hale gelse, “dert etme sevgilim, hallederiz, ben sana yardım ederim, hatta ben senin yerine sorunu üstlenirim”. Kesinlikle dememeliyiz , “dert et sevgilim” “bu işin içinden nasıl çıkarız, bu sorunu nasıl çözeriz, dert et”, “bu senin sorunun, çözecek olan sensin” diyebilmeliyiz. Onun yerine üstlenmeyi görev bilmişiz, bize bu rol dayatılmış, sonunda da hayal kırıklığı yaşadığımız.

Çok güzel bir filmle sezon açılışını yaptım. “Dert Etme Sevgilim”. Modern dünyada da hiçbir şeyin değişmediğini, erkek egemen toplumda kadının yerinin erkeği rahat ettirmek üzerine konumlandırıldığını, boyun eğersen “köle” olarak yaşayacağını, direnirsen sistem dışı kalıp, bedelini ağır ödeyeceğini gösteren benzer senaryolardan biriydi. Farklı işlenmiş, baştan sona gerilimin sürdüğü bir film. Kadın başrol oyuncusu -Florance Pughharika, izlenmesi şiddetli tavsiye olunur.


You Might Also Like

0 yorum

Mesajınız için teşekkürler...

Flickr Images

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı