AYLA











AYLA


Bazen vizyondaki filmleri birkaç yıl sonra izliyorum… Neden bilmiyorum? o an cazip gelmiyor, seyretmiyorum. AYLA da o filmlerden biri, izledim geçenlerde. Var tabii olumsuz eleştiriler, Oskar adayı değil BENCE de, ama beğendim çekimleri.
Film savaş filminden daha ziyade Asker ve çocuk arasındaki ilişkiyi anlatıyor. BENCE bu filmin ana fikri; çok istediğin, bekleyip özlediğin herkese ve herkese sonunda kavuşuyorsun ama  geç oluyor, en güzel zamanlar acı çekerek geçiyor. Ve yine BENCE bir çocuğu sevmek, evladın olarak görmek için biyolojik olarak dünyaya getirmen gerekmiyor, onunla kurduğun bağ, ona verdiğin emek, karşılıklı iletişim gerçek anne-baba olmaya yetiyor.

NOT:GÖRSEL HABERTURK.COM DAN ALINMIŞTIR.

You Might Also Like

0 yorum

Mesajınız için teşekkürler...

Flickr Images

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı