2019’a Merhaba!









2019’a Merhaba!


Yeni bir yıla gireli birkaç gün oldu bile… Zaman ışık hızını da geçti artık, yılın ilk gününü evde geçirenler tv programlarına göz attılarsa aynı şeyi düşünmüşlerdir. Eski dizi tekrarlarından birini izliyorum, 13 yıl olmuş, sanki o odadayım, her şey aynı gibiydi… Oysa öyle çok değişmişti ki…
Rakamların önemi yok, 2018 devamı 2019, ve onun devamı… Yıllar, aylar,  günler, saatler aslında işin özü “an”lar… Yaşadığımızı hissettiren “an”lar, acı tatlı anılar…
Hayat devrelerden oluşuyor, bir dönem bitiyor, yenisi başlıyor. Birileri geliyor, kimileri gidiyor. Zorlamamak lazım anladım ki… Boşuna çabalamakmış, olanları değiştirmeye uğraşmak. Gitmek isteyen bir bahane buluyor, kapıyı kapatıyor, o kapının ardından mutlaka yenisi açılıyor ve o yenisi genellikle bizim için hayırlısı oluyor. Kalmak isteyense yine bahanelerle yanından ayrılmıyor, sen kovsan da gitmiyor. O yüzdendir ki gelenin başımın üstünde yeri var, gidene de “hoşça kal”.
Geriye baktığımda, ne mutlu ki gülümsediğim anlarım  daha çok. Her insan gibi altından kalkamayacağımı sandığım acılar da yaşadım, mutluluktan bulutların üstünde de dolaştım. Bugünkü durumuma çok şükür, sevdiklerime, beni sevenlere, sahip olduklarıma...
Umarım seneye bu gün de aynı duygular içinde olurum, eksiksiz, tastamam…  ve dilerim yine sağlıkla, keyifle 2020 yi selamlarım  J

Not:görsel m.tr.dhgate.com sitesinden alınmıştır


You Might Also Like

0 yorum

Mesajınız için teşekkürler...

Flickr Images

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı