MÜSLÜM BABA






MÜSLÜM  BABA




Müslüm Gürses’i hiç izlemezdim, şarkılarını hiç bilmezdim, tarzı tamamen uzağımda, Teoman şarkılarını söylediğinde dinledim sadece, hakkında bildiğim tek şey kendinden yaşça oldukça büyük Muhterem Nur’la birlikteliği ve belli kesimin “BABA”sı olduğu idi…
Timuçin Esen’e hayranlığıma filmin bu kadar  vizyonda kalması eklenince gidip göreyim dedim. Hafta içine rağmen sinema salonunun neredeyse tamamen dolu olması kararımın yerinde olduğunu gösterdi bana. Elimde mendil sosyolojik inceleme yaptım, izleyicilerle birlikte burnumuzu çeke çeke, yok artık, bu kadar da olmaz diye diye, neredeyse isyankar biçimde dilimde “İtirazım Var♫♪” salondan ayrıldım.
Timuçin Esen nasıl bu kadar “Müslüm” olmuş? Kutluyorum. Bu yılın bütün erkek oyuncu ödüllerini almasını diliyorum. Müslüm’ün küçüklüğünü canlandıran oyuncular da çok çok iyiydiler hele “Med Cezir” dizisinden hatırladığımız Taner Ölmez bu filmde bambaşka bir karaktere bürünmüş, ve başarıyla rolünün hakkını vermişti. Ve tabii Ayça Bingöl… tek kelimeyle şahaneydi.
En son izlediğim dünyaca ünlü müzisyenin hayat hikayesine benziyordu aslında; milyonlara seslenen, içki ve uyuşturucunun dibine düşen, sıra dışı yaşanan… Biri dünyanın bir ucunda biri bizim topraklarda, ortak noktaları baba travmaları…. Müslüm’ün yaşadıkları travmadan fazlası.
Düşünüyorum da, bu memlekette kim bilir kaç “Müslüm” var? ve kaç “İbrahim”? var,  ve kaç “…..” , ve kaç “…” ve kaç “…..” var ??????

You Might Also Like

0 yorum

Mesajınız için teşekkürler...

Flickr Images

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı