ESCOBAR’I SEVMEK – “LOVING PABLO”






ESCOBAR’I SEVMEK – “LOVING PABLO”


Yine bir biyografi filmi. İspanyol gazeteci kadının Pablo Escobar’la ilişkisini anlattığı kitaptan uyarlanmış bu kez. Uyuşturucu kartellerini, başındakilerin acımasızlığını, bir taraftan da duygusal aile hayatını, aşklarını, politika ile ilişkilerini, paranın satın alma gücünü, çetelerin birbirleriyle olan savaşlarını izliyoruz filmde. Tipik mafya senaryosu aslında. NARCOS dizisini seyretmiyorum, kitabını da okumadım, o yüzden hiç karşılaştırmadım.
Ben bu filmde Javier Bardem ve Penelope Cruz’un oyunculuğuna hayran kaldım, doğrusu bu kadarını beklemiyordum. Javier olmuş Pablo… giyim tarzı, tavrı, davranışları, fiziksel görünümü neredeyse aynısı…
Film sonunda alınan ders o ki; bir adam girer hayatınıza, ilk günden bellidir yanlış olduğu, ama çıkaramazsınız, hatta o günah içinde çok büyük mutluluk yaşarsınız, sonunda da onunla olan birlikteliğinizin bedelini mutlaka öderseniz. Sahip olduğunuz her şeyi kaybedersiniz, ya da büyük bir kabullenişe girer, arkasında kalmaya razı olup kendi hayatınızdan vazgeçersiniz. Onun istediği kadar, onun istediği şekilde, onun sınırlarında yaşamınızı sürdürürsünüz, bazen de filmdeki gibi hep aynı ihtişamda kalacak sandığınız sevdiğiniz adamın düşüşüne ve hatta feci şekilde ölümüne şahit olursunuz.
Not:görsel “sekizbucuk.com”dan alınmıştır



You Might Also Like

0 yorum

Mesajınız için teşekkürler...

Flickr Images

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı