KIZIL SERÇE “RED SPARROW”





KIZIL SERÇE “RED SPARROW”



Çocukluk hayalini gerçekleştirdiği, hedefine ulaştığına düşündüğü anda hayatının tamamen tersine dönmesi, sahip olduklarını kaybetmesi, en büyük tutkusu annesiyle yaşadığı huzurlu hayatın alt üst olması sonucu, en sevdiğiyle birlikte hayatta kalabilmek, ayakta durabilmek uğruna tamamen başka bir hayata geçen başarılı, genç ve güzel bir baş balerinin macera dolu hayatı…. Naif bir sanat dalını icra ederken, aniden acımasız bir casusa dönüşüyor, üstelik tüm bunlar Rusya’da gerçekleşiyor. Seyrederken düşünüyorsunuz, bunlar aslında gerçek hikayeler, benzerleri kim bilir kaç kez yaşandı, başarılı sporcular, sanatçılar devlete ajan olarak çalıştı. İnsanın sınırlarını zorlayan, duygularından arınarak neleri başarabileceğini, aslında başarmaya nasıl zorlandığını gösteren bu film BENCE mutlaka izlenmesi gerekenler arasında yer almalı. Gerçek bir gerilim filmi, başından sonuna kasılarak izliyorsunuz.
Vizyondan kalkmadan seyredebilme şansına eriştim. Sinemadan çıktığımda “vay be… Bizimki de hayat mı, yaşadıklarımız ne kadar sıradan” diye düşünmeden edemedim, sonra da dedim ki “iyi ki de öyle… zaten böyle güçlü bir karaktere herkes sahip olamaz, her anı tehlike dolu hayatın içinde yer alamaz, bu kız doğuştan farklı, özel ve de seçilmiş” .
Jennifer Lawrence bu role hakkını vermiş, daha iyi kim oynardı bilemedim, çok fazla özdeştirdim.

You Might Also Like

0 yorum

Mesajınız için teşekkürler...

Flickr Images

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı