KOCAN KADAR KONUŞ








KOCAN KADAR KONUŞ



Türk filmlerinle ilişkim yoğunlaşmaya başladı. Eski bir film, tesadüf karşıma çıktı, kafamı dağıtmak istedim, Pazar günü tek başıma evde kahkahalarla seyrettim, çok eğlendim. Ezgi Mola’nın duru güzelliği, doğal hali filme çok yakışmış. “Brigitte Jones”un günlüğünü hatırlattı, onun Türk versiyonu gibi izledim, bazı sahnelerde kendimi gördüm…

Hala izlemeyen var mı bilemiyorum?? BENCE evlenme çağına gelenler, hatta benden geçti diyenler, ilişkisi olup da hayatındaki erkeği evlenmeye razı edemeyenler seyretsin.

Evliliği sosyal başarı görenlere, bir kadının evlenmeden mutlu olabileceğine inanmayanlara, erkek tavlamanın hesap işi olduğunu düşünenlere, evlenip, koca sahibi olmak ayrıcalıktır diyenlere, erkenden kızını baş göz edip, evde kalmış damgası yemesin diye uğraşan fedakar annelere, anneannelere, teyzelere, aile kurumunun sürdürmeyi topluma borç bilen tüm kadınlara gelsin J J

Bu hafta izlediğim iki dizi, bir de film de ana tema bu olunca konu önemini arttırdı. Ne menem şeymiş şu evlilik, ne acınası halmiş bekarlık. Bir erkeği elde etmek, elde tutmak için sayısal zeka gerekiyormuş meğer, sosyal zekası olanlar sınıfta kalıyormuş, kimse onlara bakmıyormuş, kocasından şikayet edenler de yalan söylüyormuş, herkes birbirine iyi ki varsın diyormuş, yalnız bir kadın olunca olmasan da oluyormuş L


You Might Also Like

0 yorum

Mesajınız için teşekkürler...

Flickr Images

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı