SUYUN SESİ – “THE SHAPE OF WATER”








SUYUN SESİ – “THE SHAPE OF WATER”


Film hakkında fazla  yorum yapmayacağım, vizyona yeni girdi yeteri kadar yazılıp, çizilecek, üstelik oskar adayı bir film. Ben sadece duygularımı paylaşmak istedim. Çok beğendim. Fantastik filmlerden çok hoşlanmam ama bu filmi seyrederken  keyif aldım. Çıktığımda gerçek dünyaya dönmem biraz vakit aldı J


BENCE, filmin ana fikri, benim duygu ve düşüncelerimle örtüşüyor. “Gerçek aşk”ın ne yaşı, ne ırkı, ne dili, ne dini, ne görselliği var… tamamen duyguya, ruha yönelik… zaten sayısı çok da az… o yüzden çoğunluk bilemiyor, yaşadıklarını aşk sanıyor. Bu kadar sınırlı olunca da zaten fantastik oluyor J










Filmi biraz “Beauty and the Beast-Güzel ve Çirkin”e benzettim, orada da sıra dışı bir yaratığın, güzeller güzeli bir kızla yaşadığı aşk anlatılmıştı… Bana gerçeklik algını kaybetmişsin diyenlere inat, yaşadığımız dünyada rastlanmayan bu hikayeleri sinema perdesinde izlemeye devam edeceğim, sonuçta senaryoları yazanlar, romanların sayfalarına sığdıranlar da içimizden birileri, benim gibi, bizim gibi J

İlla bir eleştiri olacaksa; bazı sahneler bana biraz gereksiz uzatılmış geldi. Film 20 dakika kadar daha kısa olabilirdi. Ben sonuçla ilgilenenlerdenim, ayrıntıya takılanlar, detayları önemli bulanlar eminim bundan çok daha fazla hoşlanacaklar.


Akademi ne der bilemem ama bu film benden ödül aldı  BENCE bu filmi evde seyretmek aynı zevki vermeyecek o yüzden vizyondan kalkmadan gidin, izleyin derim. 

You Might Also Like

0 yorum

Mesajınız için teşekkürler...

Flickr Images

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı