AŞIKLAR ŞEHRİ (LA LA LAND)






AŞIKLAR ŞEHRİ (LA LA LAND)

Sinemaya niye gideriz? Bir-iki saat hayattan uzaklaşmak, hayallere dalmak, günlük yaşamın rutinliğinden uzaklaşmak, tv ya da bilgisayarda ücretsiz izleyebileceğimiz filmleri büyük ekranda uygun ışık ve ses düzeniyle izlemek, bizimle aynı zevki paylaşanlarla birlikte sosyal ortamda olmak… en azından ben bunun için gidiyorum. Büyük bir zevk alıyorum, film başlama saatini iple çekiyorum. Şu hayatta beni hala heyecanlandıran birkaç bir şeyden biri diye ayrıca da seviyorum J

Son gittiğim film de tam olarak bu amaca uygundu, hem görsel olarak hem müzikal olarak çok güzeldi, eski müzikal filmleri hatırlattı… hayallere dalıp yıldızlarla dans edebiliyorsunuz, bulutların üstünde gezinebiliyorsunuz, büyük şehrin karmaşasını da yaşıyorsunuz, hırsları da, aşkın büyüğünü de, tutkuyu da, kariyer sevdasını da hissedebiliyorsunuz film boyunca, yani her şey bir arada …

17 yaşındaki kızımla birlikte seyrettik. O günden beri hayatı sorguluyor, hatta tekrar gidip izlemek istiyor. Aşk mı, kariyer mi, hayatta bir şeye sahip olmak için illa diğerinden vazgeçmek mi, çok istediğimiz, çok sevdiğimiz iki şey bir arada olmuyor mu? Kafasında bu sorularla geziyor bir haftadır.

Filmin finali benim yaşama bakış açıma ters olsa da gidin derim, gidin, seyredin, düşünün, sorgulayın, kendinizi, hayatı… bunu da zevkle, keyif alarak yapın, birkaç saat şu karmaşadan kaçın J


Bir eleştirmen “Şiir gibi akan bir modern zaman masalı” demiş, çok da güzel benzetmiş.



You Might Also Like

1 yorum

  1. "müzikal olarak çok güzeldi" yorumun dışında tüm yazdıklarına canı gönülden katılıyorum sevgili Aycan. bence müzikal değeri çok soluktu, silikti ve hatta basbayağı orta okul seviyesiydi. son derece görkemli çekimler ve müzikaliteye sahip bir Evita, bir Greace, bir MammaMia izledikten sonra ne yazık ki görüşüm bu yönde. ama hoş vakit geçirdik mi, geçirdik. ehh işte. benim puanım 10 üzerinden 4.

    YanıtlaSil

Mesajınız için teşekkürler...

Flickr Images

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı