A STAR IS BORN “BİR YILDIZ DOĞUYOR”









A STAR IS BORN “BİR YILDIZ DOĞUYOR”


Allahtan oskar ödülü alan filmler tekrar gösterime girdi de vizyondayken kaçırdıklarımı izleme fırsatını yakalayabildim. Dün akşam “bir yıldız doğuyor” filmini büyük bir zevkle izledim. İlki 30’lu yıllarda çekilen farklı versiyonları ve benzerleri olan, uzun yıllar önce Barbara Straisand ve Chris Christofferson’un oynadığı “a star is born”un izleyip etkisinde kalmıştım. Halen favori film listemde kalan bu filmin güncel halini izleme fikri beni heyecanlandırdı. O zamanki durumum, çok çok farklıydı, aradan geçen yaşanmışlıklardan sonra, bugünkü ruh halimle neler hissedeceğimi merak ediyordum.
 A Star is born Barbara Streisand ve Chris Christoffersonla özleşmiştir benim için..o filmdeki oyunculuk da, şarkılar da müthiştir, başroldekilerin hakkı yarı yarıya, her ikisi çok iyi oynamıştı. Yeni versiyonda ise Bradley Cooper iyiydi. L.Gaga eğreti kalmış…
İçinde aşk, tutku, müzik var… Ruhumu besleyen tüm duygular…Bradley Cooper’ın tartışılmaz yakışıklılığı bir yana, duyguların her türlüsünü bize geçirmesi, bir erkeğin bir kadına sevgiyle bakışını bu kadar güzel yansıtması ayakta alkışı hak etti BENCE.
Bu yıl en iyi erkek oyuncu oskarları paylaşılsa, bir oskar ödülü de Bradley Cooper’a J



You Might Also Like

0 yorum

Mesajınız için teşekkürler...

Flickr Images

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı